Házirend és higiéniai etikett


Házirend

Új vendégeknek:

  • Új vendégnek számít az, aki olyan email címmel és telefonszámmal foglal időpontot, amely még nincs nyilvántartva az online időpontfoglalási rendszerben.
  • Az új vendég által első alkalommal foglalt időpont csak foglaló megfizetése ellenében kerül véglegesítésre, amelynek mértéke a foglalt szolgáltatás(ok) árának 30%-a.
  • A foglalót a foglalást követően kapott visszaigazoló emailben szereplő linkre kattintva, bankkártyával tudod a legkönnyebben befizetni. Amennyiben az online bankkártyás befizetés nem megoldható, telefonos egyeztetést követően, a foglaló befizethető személyesen vagy banki átutalással díjbekérő alapján.
  • A foglalóról ún. elektronikus e-számlát állítok ki, amely magában foglalja a foglaláskor megadott számlázási adatokat és az email címet. Készpénzes befizetés esetén pedig nyugtát adok.
  • Amennyiben a foglaló nem kerül kiegyenlítésre a foglalást követő 24 órán belül, akkor a lefoglalt időpontod automatikusan törlődik a rendszerből.
  • Amennyiben az időpontod az azt megelőző 24 órán belül kerül lemondásra, a foglalót nem áll módomban visszafizetni.
  • Lemondás nélküli meg nem jelenés esetén, a foglalót nem áll módomban visszafizetni, illetve nem tudok új időpontot biztosítani a vendég számára.
  • Amennyiben a foglalt időpontot a 24 órás határidő előtt lemondod, a foglaló visszautalásra kerül. Ha a foglaló készpénzzel került befizetésre, akkor telefonon egyeztetünk annak visszaszolgáltatásáról. Ez utóbbi történhet banki átutalással vagy személyesen.
  • Vis maior esetén, amikor is a feleken kívülálló okok miatt (pl. törvényi lezárás a pandémia következtében, stb.), a lefoglalt szolgáltatás(ok) nyújtása nem kivitelezhető, akkor a foglaló összege visszautalásra kerül.
  • A szolgáltatás(ok) igénybevételét követően a foglaló összege jóváírásra kerül a fizetendő végösszegből.
  • A 24 órás határidő előtti időpont módosítás esetén, a foglaló érvényes a módosított időpontra, és az új időpontban kerül levonásra a végösszegből. Két egymást követő időpont módosítást követően, a foglalót nem áll módomban visszautalni és harmadik időpontot nem adok.

Általános házirend:

Szépségipari szakemberként naponta  emberekkel foglalkozom. A normál emberi kapcsolatokhoz nélkülözhetetlen a kölcsönös tisztelet és a bizalom. Szerencsére a legtöbben tisztában vannak az általános illemszabályokkal. Ennek ellenére sajnos kerültem olyan helyzetbe, hogy nem minden vendég becsüli meg az időmet és a megélhetésemet.

Arra törekszem, hogy minden vendégemet időben tudjam fogadni a megfelelő kiszolgálás érdekében. Viszont, ehhez a Te segítségedre is szükségem van. Kérlek, hogy figyelmesen olvasd át az alábbi házirendet!

  • A kozmetikában a csúcsidő általában a késő délutáni és esti órák, így azt javaslom, mielőbb foglald le a kiválasztott időpontodat, hogy biztosan legyen szabad hely számodra is.
  • Kérlek, érkezz pontosan, és legalább 15 perccel a kezelés kezdete előtt. Hogy miért? Egyrészről, ha pont akkor érkezel amikorra szól az időpontod az már későnek számít, mivel a foglalás a kezelés kezdetére vonatkozik. Ha elkésel, kellemetlen helyzetbe hozod magadat, engemet és az utánad érkező vendéget is, valamint a kezelésed idejéből lesz levonva annyi idő amennyit késtél, mivel az utánad következő vendégnek pontosan kell érkeznie.
  • Javaslom, hogy indulás előtt tájékozódj a térképen, vagy üsd be GPS-be az útvonalat, hogy a legegyszerűbben tudj eljutni hozzám. Kérlek számolj plusz idővel is! A forgalmat néha nehéz előre kiszámítani, előfordulhat, hogy dugóba kerülsz, vagy éppen nehezen találsz elsőre parkolóhelyet, ami a kezelésed napján sem feltétlenül lesz másként. Megítélésem szerint, ezekkel a tényezőkkel is számoljál, így szinte biztos, hogy nem fogsz elkésni. 
  • Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a szalonban, kérlek jelezd felém minél előbb, hogy a felszabaduló helyet még időben átadhassam egy másik vendégnek a várólistáról. (Előfordulhat olyan is, hogy pont te vagy várólistán, és elszalasztunk egy neked megfelelő időpontot, mert a vendég vagy későn szólt, vagy előzetes értesítés nélkül meg se jelent az adott időpontban). Tekintettel arra, hogy egy ilyen átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 24 órával lehetséges a fent említett módon a nyitvatartás figyelembevételével.
  • 24 órán belüli lemondás esetén, a kezelés díjának 30%-át, illetve lemondás nélküli meg nem jelenés esetén a 100%-át számítom fel pótdíjként, amely a következő kezeléskor felszámításra kerül. Két egymást követő alkalommal történő lemondás nélküli meg nem jelenést követően, további időpontot nem áll módomban adni! Nagy összegű — 10.000,- Ft és afeletti —, valamint több mint egy órás időtartamú kezelés előzetes lemondás nélküli elmaradása esetén, a kozmetika saját belátása szerint, díjbekérőt küldhet a meg nem jelent vendég részére. A díjbekérő megjelölt határidőig történő ki nem egyenlítése esetén, a kozmetika a vendég részére további időponto(ka)t nem biztosít.      
  • Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozást tapasztalsz a bőrödön, akkor mindenképpen egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a kozmetikában, Te se veszélyeztesd magad, engem, a kollégáim vagy a többi Vendég egészségét! A fent említett pótdíj betegség esetén nem kerül felszámításra. Viszont, két egymást követő, betegségre való hivatkozással történő, 24 órán belüli lemondás esetén, harmadik időpontot már nem adok.

Higiénia etikett

Tekintettel arra, hogy Magyarországon is megjelent a koronavírus (COVID-19), ill. a Kormány is óvatosságra és körültekintésre hívta fel a figyelmet, ezért szeretnélek tájékoztatni, hogy szalonunk is megtette a szükséges lépéseket, amelyekkel biztosítalak, hogy a továbbiakban is a legnagyobb biztonságban és nyugalomban élvezhesd szolgáltatásaimat.

Jelenleg a higiénia és a fertőtlenítés még fokozottabb figyelmet igényel, mind a saját részemről, mind a kedves vendégeim részéről. Ahogyan eddig is fokozott figyelemmel vagyok a tisztaságra, és a higiéniára, erre most a megszokottnál is nagyobb figyelmet fordítok a kozmetikai kezelő nap közbeni többszöri szellőztetésével, fertőtlenítésével és takarításával.

Minden kezelést követően, azaz két kezelés között, fertőtlenítem a helyiséget annak érdekében, hogy minden vendégemet fokozott tisztaságban fogadhassam és kezelhessem. A kezelőágyra egyszer használatos papírlepedőt terítek, amit minden vendég után cserélek, akárcsak a szolgáltatás során felhasznált textíliákat is.

Továbbá, mind a mosdóban, mind a kezelő kabinban kézfertőtlenítőt biztosítok magam és a vendégeim részére.

A szőrtelenítő és kozmetikai kezeléseket, ahogy azt megszokhattad szigorú tisztasági előírások szerint végzem (kézmosás, gumikesztyű és eszközfertőtlenítés) járványtól függetlenül. A fertőzésveszély elkerülése érdekében szájmaszkot, amíg szépülsz nálam.

A jelenlegi rendelkezések alapján, a kezelésre nem kell szájmaszkban érkezni!  Viszont arra kérlek, hogy a kezelés megkezdése előtt moss alaposan kezet vagy használd a recepcióra kirakott kézfertőtlenítőt!

Az utcai cipőt a kezelőkabinon kívül szíveskedj levenni! Vendégpapucs biztosított.

Nem győzöm hangsúlyozni, a szalonba csak és kizárólag egészségesen gyere! Ha betegnek érzed (nátha esetén is!) magad, mihamarabb jelezz nekem és a legnagyobb rugalmassággal igyekszem a várható gyógyulásod idejére másik időpontot találni számodra! A fenti lemondási szabályzat kitér a betegség esetén történő lemondásra, módosításra.

Kérlek a mostani időszakban ne gyere kísérővel!

A fent leírtak betartása, mindannyiunk egészségét és érdekét szolgálja!

Megértésed és együttműködésed előre is nagyon köszönöm, valamint továbbra is várlak szeretettel egy higiénikus és tiszta környezetben!

>