Házirend és higiéniai etikett


Házirend

Új vendégeknek:

  • Új vendégnek számít az, aki olyan email címmel és telefonszámmal foglal időpontot, amely még nincs nyilvántartva az online időpontfoglalási rendszerben.
  • Az új vendég által első alkalommal foglalt időpont csak foglaló megfizetése ellenében kerül véglegesítésre, amelynek mértéke a foglalt szolgáltatás(ok) árának 50%-a.
  • A foglalót a foglalást követően kapott visszaigazoló emailben szereplő linkre kattintva, bankkártyával tudod a legkönnyebben befizetni. Amennyiben az online bankkártyás befizetés nem megoldható, telefonos egyeztetést követően, a foglaló befizethető személyesen vagy banki átutalással díjbekérő alapján.
  • A foglalóról ún. elektronikus e-számlát állítok ki, amely magában foglalja a foglaláskor megadott számlázási adatokat és az email címet. Készpénzes befizetés esetén pedig nyugtát adok.
  • Amennyiben a foglaló nem kerül kiegyenlítésre a foglalást követő 24 órán belül, akkor a lefoglalt időpontod automatikusan törlődik a rendszerből.
  • Amennyiben az időpontod az azt megelőző 24 órán belül kerül lemondásra, a foglalót nem áll módomban visszafizetni.
  • Lemondás nélküli meg nem jelenés esetén, a foglalót nem áll módomban visszafizetni, illetve nem tudok új időpontot biztosítani a vendég számára.
  • Amennyiben a foglalt időpontot a 24 órás határidő előtt lemondod, a foglaló visszautalásra kerül. Ha a foglaló készpénzzel került befizetésre, akkor telefonon egyeztetünk annak visszaszolgáltatásáról. Ez utóbbi történhet banki átutalással vagy személyesen.
  • Vis maior esetén, amikor is a feleken kívülálló okok miatt (pl. törvényi lezárás a pandémia következtében, stb.), a lefoglalt szolgáltatás(ok) nyújtása nem kivitelezhető, akkor a foglaló összege visszautalásra kerül.
  • A szolgáltatás(ok) igénybevételét követően a foglaló összege jóváírásra kerül a fizetendő végösszegből.
  • A 24 órás határidő előtti időpont módosítás esetén, a foglaló érvényes a módosított időpontra, és az új időpontban kerül levonásra a végösszegből. Két egymást követő időpont módosítást követően, a foglalót nem áll módomban visszautalni és harmadik időpontot nem adok.

Általános házirend:

Szépségipari szakemberként naponta  emberekkel foglalkozom. A normál emberi kapcsolatokhoz nélkülözhetetlen a kölcsönös tisztelet és a bizalom. Szerencsére a legtöbben tisztában vannak az általános illemszabályokkal. Ennek ellenére sajnos kerültem olyan helyzetbe, hogy nem minden vendég becsüli meg az időmet és a megélhetésemet.

Arra törekszem, hogy minden vendégemet időben tudjam fogadni a megfelelő kiszolgálás érdekében. Viszont, ehhez a Te segítségedre is szükségem van. Kérlek, hogy figyelmesen olvasd át az alábbi házirendet!

  • A kozmetikában a csúcsidő általában a késő délutáni és esti órák, így azt javaslom, mielőbb foglald le a kiválasztott időpontodat, hogy biztosan legyen szabad hely számodra is.
  • Kérlek, érkezz pontosan, és legalább 15 perccel a kezelés kezdete előtt. Hogy miért? Egyrészről, ha pont akkor érkezel amikorra szól az időpontod az már későnek számít, mivel a foglalás a kezelés kezdetére vonatkozik. Ha elkésel, kellemetlen helyzetbe hozod magadat, engemet és az utánad érkező vendéget is, valamint a kezelésed idejéből lesz levonva annyi idő amennyit késtél, mivel az utánad következő vendégnek pontosan kell érkeznie.
  • Javaslom, hogy indulás előtt tájékozódj a térképen, vagy üsd be GPS-be az útvonalat, hogy a legegyszerűbben tudj eljutni hozzám. Kérlek számolj plusz idővel is! A forgalmat néha nehéz előre kiszámítani, előfordulhat, hogy dugóba kerülsz, vagy éppen nehezen találsz elsőre parkolóhelyet, ami a kezelésed napján sem feltétlenül lesz másként. Megítélésem szerint, ezekkel a tényezőkkel is számoljál, így szinte biztos, hogy nem fogsz elkésni. 
  • Ha a fenntartott időpontban valamilyen okból nem tudsz megjelenni a szalonban, kérlek jelezd felém minél előbb, hogy a felszabaduló helyet még időben átadhassam egy másik vendégnek a várólistáról. (Előfordulhat olyan is, hogy pont te vagy várólistán, és elszalasztunk egy neked megfelelő időpontot, mert a vendég vagy későn szólt, vagy előzetes értesítés nélkül meg se jelent az adott időpontban). Tekintettel arra, hogy egy ilyen átszervezés időbe telik, a lemondás / időpont módosítás díjmentesen a lefoglalt időpont előtt 24 órával lehetséges a fent említett módon a nyitvatartás figyelembevételével.
  • 24 órán belüli lemondás esetén, a kezelés díjának 50%-át, illetve lemondás nélküli meg nem jelenés esetén a 100%-át számítom fel pótdíjként, amely a következő kezeléskor felszámításra kerül. Két egymást követő alkalommal történő lemondás nélküli meg nem jelenést követően, további időpontot nem áll módomban adni! Nagy összegű — 10.000,- Ft és afeletti —, valamint több mint egy órás időtartamú kezelés előzetes lemondás nélküli elmaradása esetén, a kozmetika saját belátása szerint, díjbekérőt küldhet a meg nem jelent vendég részére. A díjbekérő megjelölt határidőig történő ki nem egyenlítése esetén, a kozmetika a vendég részére további időponto(ka)t nem biztosít.      
  • Ha betegnek érzed magad vagy bármilyen vírusos eredetű elváltozást tapasztalsz a bőrödön, akkor mindenképpen egyeztessünk új időpontot! Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a kozmetikában, Te se veszélyeztesd magad, engem, a kollégáim vagy a többi Vendég egészségét!

Higiénia etikett

Tekintettel arra, hogy Magyarországon is megjelent a koronavírus (COVID-19), ill. a Kormány is óvatosságra és körültekintésre hívta fel a figyelmet, ezért szeretnélek tájékoztatni, hogy szalonunk is megtette a szükséges lépéseket, amelyekkel biztosítalak, hogy a továbbiakban is a legnagyobb biztonságban és nyugalomban élvezhesd szolgáltatásaimat.

Jelenleg a higiénia és a fertőtlenítés még fokozottabb figyelmet igényel, mind a saját részemről, mind a kedves vendégeim részéről. Ahogyan eddig is fokozott figyelemmel vagyok a tisztaságra, és a higiéniára, erre most a megszokottnál is nagyobb figyelmet fordítok a kozmetikai kezelő nap közbeni többszöri szellőztetésével, fertőtlenítésével és takarításával.

Minden kezelést követően, azaz két kezelés között, fertőtlenítem a helyiséget annak érdekében, hogy minden vendégemet fokozott tisztaságban fogadhassam és kezelhessem. A kezelőágyra egyszer használatos papírlepedőt terítek, amit minden vendég után cserélek, akárcsak a szolgáltatás során felhasznált textíliákat is.

Továbbá, mind a mosdóban, mind a kezelő kabinban kézfertőtlenítőt biztosítok magam és a vendégeim részére.

A szőrtelenítő és kozmetikai kezeléseket, ahogy azt megszokhattad szigorú tisztasági előírások szerint végzem (kézmosás, gumikesztyű és eszközfertőtlenítés) járványtól függetlenül. A fertőzésveszély elkerülése érdekében szájmaszkot, amíg szépülsz nálam.

A jelenlegi rendelkezések alapján, a kezelésre nem kell szájmaszkban érkezni!  Viszont arra kérlek, hogy a kezelés megkezdése előtt moss alaposan kezet vagy használd a recepcióra kirakott kézfertőtlenítőt!

Az utcai cipőt a kezelőkabinon kívül szíveskedj levenni! Vendégpapucs biztosított.

Nem győzöm hangsúlyozni, a szalonba csak és kizárólag egészségesen gyere! Ha betegnek érzed (nátha esetén is!) magad, mihamarabb jelezz nekem és a legnagyobb rugalmassággal igyekszem a várható gyógyulásod idejére másik időpontot találni számodra!

Kérlek a mostani időszakban ne gyere kísérővel!

A fent leírtak betartása, mindannyiunk egészségét és érdekét szolgálja!

Megértésed és együttműködésed előre is nagyon köszönöm, valamint továbbra is várlak szeretettel egy higiénikus és tiszta környezetben!

>